default_mobilelogo
    1. Kateriga1995
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Σάββατο, 13 Ιουλίου 2019
    Καλησπέρα γιατρέ ! Θα ήθελα μα μοιραστώ την ανησυχία μου μαζί σας ! Έπαιρνα για 4 χρόνια αντισυλληπτικά yasminelle και τα διέκοψα πριν από ένα μήνα . Δεν έχει καμία σεξουαλικη επαφή ύστερα από την τελευταία μου περίοδο η οποία ήρθε μόλις διέκοψα τα χάπια ! Τωρα που είναι ο πρώτος μήνας χωριά χάπια και περιμένω περίοδο δεν έχει έρθει ακόμα τίποτα ενώ φυσιολογικά θα έπρεπε να μου έχει έρθει από χθες . Την Δευτέρα είδα λίγο αίμα αλλα τόσο που δεν πίστεψα οτι είναι περίοδο . Διήρκησε μονο λίγες ώρες . Τι μπορει να μου συμβαίνει ;
    Κοφινάκος Παναγιώτης
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Αγαπητή φίλη.
    Θα πρέπει να συνηθίσει ο οργανισμός σου στα νέα δεδομένα χωρίς τα χάπια.
    Φιλικά
    Π.Κ.
    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
    1. Δευτέρα, 15 Ιουλίου 2019
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.