default_mobilelogo
    1. Anthou
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Τετάρτη, 10 Δεκεμβρίου 2014
    Καλησπερα! Παιρνω αντισυλληπτικά χάπια yasminelle κ μαλλον μια μερα απο την πρωτη εβδομαδα που τα ξεκίνησα πηρα δυο μαζι..δν θυμαμαι πως έγινε απλα οταν πηγα να παρω το χάπι της Τετάρτης έλειπε κ ετσι αναγκάστηκα δν θα παρω ..υπάρχει κινδυνοσ εγκυμοσύνης δεδομένου οτι εχω ελεύθερη επαφή; Ευχαριστω 
    Κοφινάκος Παναγιώτης
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Αγαπητή φίλη. Συνέχισε κανονικά τη λήψη τους. Περίπτωση εγκυμοσύνης δεν υπάρχει, μην ανησυχείς. Η περίοδος θα έρθει μία ημέρα ενωρίτερα. Φιλικά Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
    1. Πέμπτη, 11 Δεκεμβρίου 2014
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.