user_mobilelogo
  1. EleniPapad
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Κυριακή, 09 Ιουλίου 2017
Καλημερα! Παιρνω yasminelle και αυτο το μηνα εχω εντονο πονο στο στηθος. Εχω νια βδομδα ακομα για να τελειωσει αυτο το κουτι. Πρεπει να κανω κατι για τον πονο ή ειναι φυσιολογικο; 
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητη  Φίλη!
Η  προεμμηνορρυσιακή  μαστοδυνια  υπαρχει  σευ φσιολογικοπ κυκλο  και  σε  κυκλο ΄΄χαπιού΄΄ ως ενα  σημειο, δεν  ειναι  ομως  κατά  κανονα  τοσο  εντονη..Θα δεις πως  θα  τα πας στον δευτερο  κτυκλο  κι  αν  αυτό  συνεχίζει με  ην ιδια ενταση, μιλας  με τον   συναδελφο  που  σου το συνέστησε  -ειναι χαποι  που στην  αρχή προτιμουμε περιπου  όλοι μας -  μηπως και  θεωρησει σκόπιμο  να σου το αλλάξει.
Φιλικά
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
  1. Κυριακή, 09 Ιουλίου 2017
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.