default_mobilelogo
    1. Matilda
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Σάββατο, 29 Ιουνίου 2019
    Καλησπέρα. Βρίσκομαι στον τέταρτο μήνα και (συγκεκριμένα στην πρώτη εβδομάδα ) λήψης των αντισυλληπτικών χαπιών yasminelle. Πριν δύο μέρες άργησα τέσσερις ώρες να πάρω το χάπι μου ( κάτι που δεν μου συμβαίνει σχεδόν ποτέ). Την επόμενη μέρα πήρα το χάπι στην ώρα του. Την ίδια μέρα είχα ελεύθερη επαφή με τον σύντροφό μου και η εκσπερμάτιση έγινε εντός του κολπου μου. Υπάρχει κάποιο πρόβλημα εφόσον την προηγούμενη μέρα άργησα τέσσερις ώρες να πάρω το χάπι μου κ βρίσκομαι στην πρώτη εβδομάδα αυτού του μήνα; Επίσης, δεν έχω ωορρηξια εφόσον παίρνω τα yasminelle, σωστά;
    Κοφινάκος Παναγιώτης
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Αγαπητή φίλη.
    Είσαι καλυμένη αντισυλληπτικά, μην ανησυχείς.
    Φιλικά
    Π.Κ.
    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
    1. Δευτέρα, 01 Ιουλίου 2019
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.