default_mobilelogo
    1. Επισκέπτης
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Τρίτη, 03 Ιανουαρίου 2017
    Ήθελα να ρωτήσω.εδώ και 1 χρόνο παίρνω τα yasminelle.Λόγο ιγμοριτιδας ο γιατρός μου έδωσε αντιβιωση klaricid την οποία ξεκίνησα στις 26/12.Σήμερα 3/01 είμαι στην 5ημέρα της εβδομαδας διακοπής του yasminelle για να αδιαθετησω! Συνήθως η περίοδος μου έρχεται τη 4ημερα.Υπάρχει πιθανότητα η αντιβιωση να καθυστερεί την περίοδο?Υπάρχει πιθανότητα εγκυμοσύνης? Είχα επαφή στις 26/12 όπου και άρχισα την αντιβιωση μέχρι σήμερα όμως όχι!
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Aγαπητή Φίλη!
    Το αντισυλληπτικο  που παιρνεις ειναι  ΄΄χαμηλης  ορμονικης  περιεκτικότητας ΄΄ και λεγεται   ότι αντιβιωσεις  μπορει  να δημιουργησουν προβλημα στην σωστή τους απορροφηση και  σωστή  δραση..                                           
    Παρ΄ ολο  που ειμαι  πολυ παληος, δεν  πιστευω  ότι  αυτό  οδηγησε σε μια  ετκυμοσύνη.. Ωστόσο, σν    η   περιοδος  δεν εμφανιστει  καθολου μεσα  στην  παυση των  7  ημερων,  καλού-κακού θα κανεις κι ενα τεστ κυησεως..
    Φιλικά
    Π.Ζ
    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Τρίτη, 03 Ιανουαρίου 2017
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.