user_mobilelogo
  1. Lili95
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τετάρτη, 01 Μαρτίου 2017
Γεια σας. Την 1η μερα της προηγουμενης περιοδου (17/2) ξεκινησα για 1η φορα τα Yasminelle. Παρενεργειες δεν εχω δει περα απο λιγη κουραση τις πρωτες μερες χρησης. Ουτε πρηξιμο ουτε κατακρατηση υγρων. Ωστοσο καθε μερα εχω λιγο αιμα..ισα μια σταγονα. Ποιος ο λογος που συμβαινει αυτο; Πως τεκμηριωνεται επιστημονικα; Ευχαριστω εκ των προτερων!
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητπη  Φίλη!
Θαδιες πως θα παει ο επομενος  κυκλος.. Το  αιμα λεω  οιτ  θα κοπει ..Αν συνεχιζει , τοτε  θα μιλησεις με  τον γιατρό σου,  μηπως το  αλλαξει σε  ενα  πιο υψηλαδοσολογισμενο χαπι..
Το συγκεκριμενο  ειναι  χαμηλης  περιεκτικοτητος χαπι και καμια φορά δεν  ΄΄φτανει΄΄ για  να  διακοπει η αιμορροια.. Η αντισυλληψη  συνεχίζει να  υπαρχει  βεβαια...
Φιλικά
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
  1. Τετάρτη, 01 Μαρτίου 2017
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.