user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

ΝικολΒ

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 3 χρόνια πριν
  1. ΝικολΒ
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Δευτέρα, 15 Σεπτεμβρίου 2014
Παιρνω αντισυλληπτικα χαπια εδω και καποιους μηνες. Τα χαπια μου τελειωνουν τριτη και περιοδος μου ερχεται παντα Κυριακη .Δεν μου εχει ερθει ακομα ομως που ειναι Δευτερα. Υπαρχει βεβαια και ενα θεμα. Σε αυτο το κουτι αντι να ξεκινησω τα χαπια Τεταρτη οπως πρεπει , αφαιρεθηκα και τα ξεκινησα Πεμπτη. Βεβαια, δεν εκανα ελευθερο σεξ αμεσως, περασαν τουλαχιστον 3 μερες.Να ανησυχω;;;
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Ξεχασα να αναφερω επισης οτι επαιρνα αντιβιωση (klaroxin) για 10 μερες και την τελειωσα το Σαββατο.Υπαρχει πιθανοτητα να επηρεαζεται και απο αυτο;
  1. Τρίτη, 16 Σεπτεμβρίου 2014
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη. Αν δεν έχεις παραλείψει κάποιο χάπι, μην ανησυχείς. Θα έρθει η περίοδος. Φιλικά Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τρίτη, 16 Σεπτεμβρίου 2014
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αν δεν μου ερθει ομως μεχρι αυριο που πρεπει να ξεκινησω παλι τα αντισυλληπτικα τι θα πρεπει να κανω;
  1. Τρίτη, 16 Σεπτεμβρίου 2014
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Θα ενημερώσεις το γιατρό σου, αυτό είναι το σωστό. Τα χάπια θα τα ξεκινήσεις κανονικά. Φιλικά Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τρίτη, 16 Σεπτεμβρίου 2014
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 4


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.