user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

katia1992

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 10 μήνες πριν
  1. katia1992
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Παρασκευή, 26 Σεπτεμβρίου 2014
ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΤΕΣΤ ΠΑΠ ΕΔΕΙΞΕ ΜΥΚΗΤΕΣ Η ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΟΣ ΜΟΥ ΣΥΝΕΣΤΗΣΕ AZZOL-S 100MG ΣΕ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΤΡΟΦΟ ΜΟΥ.. Ο ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ ΜΟΥ ΑΝΕΦΕΡΕ ΤΥΧΑΙΑ ΤΑ ΧΑΠΙΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟ ΓΙΑΤΡΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΟΥΝ ΑΡΚΕΤΑ ΤΟ ΣΥΚΩΤΙ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΓΩΓΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΕΛΕΓΞΟΥΜΕ.. ΞΕΡΕΤΕ ΑΝ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΚΑΙ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΟΥΝ?
 
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη. Σε μικρή και ολιγοήμερη δοσολογία, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Αν έχεις οποιαδήποτε ένσταση, επικοινώνησε με το γιατρό σου για διευκρινήσεις. Φιλικά Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Σάββατο, 27 Σεπτεμβρίου 2014
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.