user_mobilelogo
  1. mari4
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τετάρτη, 03 Νοεμβρίου 2010
Καλησπερα. Εχω πολυκυσστικες ωοθηκες και παιρνω αντισυλληπτικα χρονια,κανοντας διαλείματα. Πριν απο ενα μηνα περιπου ειχα διατταραχη περιοδου με καφε αιμα και ο γυναικολογος μου, μου εδωσε πριμολουτ μεχρι να σταματησει η ααιμοραγια. Μετα μου ηρθε αιμορραγια εκ διακοπης και αρχισα τα λαουρινα. Παρατηρησα ομωςπως η περιοδος μου δεν ηταν καθολου εντονη και ειχα καφε κηληδες μεχρι και τη 12η μερα του κυκλου μου κ ενω συνεχιζα κανονικα τη ληψη των δισκιων μου. σημερα βρισκομαι στην 23η μερα του κυκλου μου κ παρατηρησα παλι αχνες καφε κηλιδες. 8α πρεπει να ανησυχησω? επισης καθολη τη διαρκεια ληψης των δισκιων εχω πονους περιοδου και τη 13η μερα του κυκλου ειχα επαφη, μηπως υπαρχει λογω αυτων των συμπτωματων πιθανοτητα εγκκυμοσυνης? ευχαριστω εκ των προταιρων.
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Αντισυλληπτικά, εφόσον δεν έχεις παραλείψει κάποιο χάπι, είσαι καλυμένη.
Για το θέμα του spotting, όπως ονομάζεται η μικροαιμόρροια, θα συνεχίσεις τα χάπια αλλά θα ενημερώσεις παράλληλα το γιατρό σου.
Συνήθως, παρουσιάζεται μόνο κατά τον πρώτο μήνα λήψης.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Πέμπτη, 04 Νοεμβρίου 2010
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.