user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

marval

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 3 χρόνια πριν
  1. marval
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Δευτέρα, 27 Οκτωβρίου 2014
 
Καλησπέρα,
παίρνω τα χάπια εδώ και ενάμισι χρόνο και δεν είχα αντιμετωπίσει ποτέ κάποιο πρόβλημα. Χτες όμως είχα αιμορραγία ενώ βρισκόμουν στο 16 χάπι. Τρόμαξα αλλά πήρα το χάπι κανονικά. Σήμερα συνεχίζει η αιμορραγία περισσότερο αλλά όχι στην ροή μιας κανονικής περιόδου μου, ενώ έχω συμπτώματα περιόδου όπως πόνοι και πρήξιμο. Να συνεχίσω να πάρω το πακέτο κανονικά? Και αν ναι θα πρέπει να περιμένω να μου έρθει περίοδος ξανά στις κανονικές ημερομηνίες ? Γιατί μπορεί να συνέβη αυτό? Είναι ανησυχητικό? Μήπως πρέπει να σταματήσω εδώ τα χάπια ή θα προκαλέσω μεγαλύτερη αναστάτωση στον κύκλο μου? Τα yasminelle τα παίρνω λόγω κύστης. 
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη. Θα συνεχίσεις κανονικά την συσκευασία και μόλις τελειώσεις, προτείνω να κάνεις ένα ενδοκολπικό υπερηχογράφημα και να πάρεις οδηγίες από το γιατρό σου. Φιλικά Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τρίτη, 28 Οκτωβρίου 2014
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.