user_mobilelogo
  1. candygirl
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Πέμπτη, 30 Οκτωβρίου 2014
Γεια σας. Προσφατα πηγα στο εξωτερικο και ειχα συμπτωματα κολπιτιδας. Επειδη βρισκομουν στο εξωτερικο δεν πηγα σε καποιον γιατρο και πηρα τα sporanox 100 mg (3 μερες Χ 2 καψακια μια φορα την μερα).
Η κολπιτιδα τελικα δεν ηταν μυκητιασικη αλλα βακτηριακη.
Μετα απο τη αντιμυκητιασικη θεραπεια θα δημιουργηθει προβλημα να παρω αντιβιοτικα για την βακτηριακη κολπιτιδα? Πρεπει να περασει καποιο χρονικο διαστημα και να τα παρω πιο μετα? Θα δημιουργηθει καποιο προβλημα στον κολπο μου? 
Και εσεις ποιο χαπι προτεινετε για βακτηριακη κολπιτιδα? 
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη. Αν χρειαστείς αγωγή και το κρίνει ο γιατρός που θα σε δει, μπορείς να την πάρεις. Δεν επηρεάζει η αντιμυκητιασική αγωγή. Μέσω Φόρουμ, δε μπορούμε να προτείνουμε συγκεκριμένη θεραπεία, δεν είναι αυτός ο ρόλος μας. Φιλικά Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Παρασκευή, 31 Οκτωβρίου 2014
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.