user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

mari4

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 1 μήνα πριν
  1. mari4
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Παρασκευή, 31 Οκτωβρίου 2014
Καλησπέρα, είμαι 33 ετών με σύνδρομο πολυκυστικών ωοθηκών. Παίρνω αντισυλληπτικά εδώ και 8 περίπου χρόνια με διάφορα διαλείμματα ανάμεσα. Αυτή τη φορά και τα τελευταία δύο χρόνια δεν έκανα διάλειμμα σύμφωνα πάντα με οδηγίες του γιατρού. Αντιμετώπισα ένα πρόβλημα πάρα πολυ εντονης τριχόπτωσης πριν 2 χρόνια οπότε ο γιατρός μου μου έδωσε gynofen μαζί με androcur για δύο κύκλους κ μετά μόνο gynofen. Η τριχόπτωση έφυγε εντελώς και τα χαμένα μαλλιά μου επανήλθαν. Τώρα από το καλοκαίρι (και ενω συνεχίζω χωρίς διάλειμμα τα gynofen) άρχισε πάλι η έντονη τριχόπτωση. Τα αποτελέσματα των ορμονολογικών μου είναι τα παρακάτω:
Τεστοστερόνη ολική 0.03 ng/ml
FSH 4.62 mIU/ml
LH 3.29 mIU/ml
E2   5.0 pg/ml
PRL 5.42 ng/ml
DHEA-s 1.53 μg/ml
SHBG 279.9 nmol/L
TSH 0.688 μIU/ml
FT4 15.89 pmol/l
Ο γιατρός μου συνέστησε για 1-2 κύκλους androcur μαζί με gynofen. Σκέφτομαι μήπως να έκανα ένα διάλειμμα , γιατί διάβασα ότι ενίοτε και η χρήση των αντισυλληπτικών μπορεί να προκαλέσει τριχόπτωση. Επίσης να πω ότι ο σίδηρος μου είναι ικανοποιητικός μόνο η φεριτίνη μου λίγο χαμηλή. Ο γιατρός μου έδωσε επίσης και βιταμίνες ψευδαργύρου.
Ποιά είναι η δική σας γνώμη? Πιστεύετε ότι θα βοηθούσε το androcur ή ένα διάλειμμα?
Ευχαριστώ εκ των προτερων.

 
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη. Νομίζω ότι μπορείς να πάρεις για ένα δίμηνο τον συνδυασμό με αντιανδρογόνα και μετά να κάνεις το ολιγόμηνο διάλειμμα. Φιλικά Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Σάββατο, 01 Νοεμβρίου 2014
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.