user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

bms

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 2 μήνες πριν
  1. bms
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Πέμπτη, 27 Νοεμβρίου 2014
Καλησπέρα σας, 
 
Θα ήθελα τη γνώμη σας πάνω σε ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω. Είμαι 27 χρονών και απο τα 14 μου παίρνω αντισυλληπτικά για ρύθμιση του κύκλου μου καθώς έχω σύνδρομο πολυκυστικών (κατα κόρον στις εξετάσεις βγαίνει υψηλή LH και τεστοστερόνη). Ανά εξάμηνο κάνω συνήθως δύμηνη ή τρίμηνη διακοπή όπως μου είχε συστήσει ο γιατρός μου. Τα πρώτα χρόνια ο κύκλος μου παρέμενε σταθερός μετά τη διακοπή για παραπάνω απο τρείς μήνες αλλά πλέον μέσα στον δεύτερο μήνα ή και νωρίτερα ο κύκλος γίνεται άστατος πάλι. Ο γιατρός μου μου είχε συστήσει να κάνω διακοπή και ανα χρόνο αλλά μέσα στους 5 μήνες πρίζομαι πολύ και δεν το αντέχω.
 
Να επισημάνω εδώ ότι η ανωμαλία που ανέκαθεν αντιμετώπιζα είναι ότι απο τι στιγμή που χάλαγε ο κύκλος μου είχα συνεχώμενα αίμα που σταμάταγε μόνο για 4 μέρες το μήνα.
 
Αυτή τη στιγμή έχω σταματήσει τα Yasminelle και ενώ η περίοδος μου ήταν να έρθει στις 13/10 έχω για πρώτη φορά μετά απο διακοπή χαπιών καθυστέρηση πάνω απο δύο βδομάδες. Εδώ και τρείς βδομάδες ανα διαστήματα πονάει η μέση μου και νιώθω περίεργους πόνους σα να περιμένω περίοδο. Θέλω να πιστεύω ότι όλα αυτά προέρχονται απο το έντονο στρές που έχω το τελευταίο διάστημα και ότι σύντομα θα έρθει. Βρίσκομαι στο εξωτερικό αλλά σύντομα θα επιστρεψω, θεωρείται ότι πρέπει να επισκεφτώ σύντομα ένα γυναικολόγο ή να χαλαλαρώσω και να περιμένω λίγο ακόμα;
 
Συγνώμη για το μακροσκελές μύνημα και ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθεια σας.
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή  Φίλη! Τοσο  μεγαλο διαστημα  αμηνορροαις  από την  διακοπη του   αντισυληπτικού, ειναι  σημαντικός λόγος   να   διενεργηθει μια γυναικολογικη εξεταση.. Φιλικά Π.Ζ

Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Δευτέρα, 01 Δεκεμβρίου 2014
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.