user_mobilelogo
  1. voulitsa71
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Κυριακή, 30 Νοεμβρίου 2014
προς τον κυριο Ζησοπουλο: καλημερα γιατρε μου, σας εχω γραψει πολλες φορες και παντα μου λυνετε τις αποριες μου. επιτελους καταφερα και εκανα την σπερματεγχυση την δευτερα(24 του μηνος). πινω τρια utrogestan την ημερα. απο εχθες εχω πονακια χαμηλα, σαν της περιοδου. τα utrogestan τα προκαλει αυτα; εχω ξαναπιει αυτα τα χαπια αλλα μου προκαλουσε ζαλαδες, οπως και τωρα βεβαια. περιοδο περημενω( να μην ερθει εννοηται) σε 9 μερες. οι ενοχλησεις αυτες ερχονται και φευγουν, δεν ειναι συνεχομενοι. επισης πινω και cyclacour μονο τα ασπρα.  περημενω απαντηση σας. σας ευχαριστω!!
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητη   Φίλη Τι  να  πω τωρα;   Φάρμακα  παίρνεις  , ειναι δυνατόν  κατι να  ενοχλεί.. Ελπίζω να βοηθησουν,, Φιλικά Π.Ζ

Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Τετάρτη, 03 Δεκεμβρίου 2014
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
προς κυριο Ζησοπουλο: σας ευχαριστω γιατρε για την απαντηση. δυστιχως μετα απο 15 μερες που εκανα την σπερματεγχυση, το τεστ βγηκε αρνητικο. προχωραω δυναμικα και ο θεος βοηθος.. η ελπιδα πεθαινει παντα τελευταια!
  1. Δευτέρα, 08 Δεκεμβρίου 2014
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Π.Z

Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Δευτέρα, 08 Δεκεμβρίου 2014
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.