user_mobilelogo
  1. marina19
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Παρασκευή, 12 Δεκεμβρίου 2014
Καλησπέρα σας. Είμαι νέο μέλος και αντιμετωπίζω ένα σοβαρό πρόβλημα.
Πάσχω από σκλήρυνση κατα πλάκας και τονΟκτώβριο του 2013 έκανα για πρώτη φορά 5 μέρες ενδοφλέβια κορτιζόνη και μετά χάπια για ενάμιση μήνα. Και μετά η θεραπεία...
Από τοτε λοιπόν η περίοδος άρχισε να αλλάζει.. πάντα μου ερχόταν την ίδια μέρα κάθε μήνα δεν είχα ποτέ πρόβλημα αλλά από τότε άρχισε να μου έρχεται μια φορά στους δύο μήνες και με ελάχιστη ροή. Από τον Μάρτιο μέχρι σήμερα σταμάτησε τελείως.
Έκανα εξετάσεις με ενδοκρινολόγο και οι τιμές βγήκαν καλές.
Είχα πάει σε μια γιατρό που ήθελε να μου δώσει αντισυλληπτικά.
Εγώ αρνούμαι να πάρω αντισυλληπτικά γιατί είχα πάρει πιο μικρή και μου δημιουργησαν έντονες καταστασεις άγχους, θυμού, νεύρα.. περνώντας ήδη μια δύσκολη κατάσταση με την ασθένεια μου δεν θέλω να πάρω αντυσυλληπτικά γιατί θεωρώ ότι μπορεί να με βοηθήσουν να δω περίοδο αλλά θα με πειράξουν σε πολλά περισσότερα.
Η ερωτηση μου είναι αν υπάρχει άλλη θεράπεια που πιθανόν θα μπορούσα να πάρω ή αν τα αντισυλληπτικά είναι η μόνη λύση..
Σας ευχαριστώ που με ακούσατε
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη. Θα κάνεις ένα ενδοκολπικό υπερηχογράφημα μήτρας ωοθηκών, για να δούμε πάχος ενδομητρίου και ανατομία των ωοθηκών. Επίσης, θα μιλήσεις με το γιατρό που σε παρακολουθεί για τη νόσο σου και θα σε ενημερώσει για το θέμα συνεπειών στην περίοδο και αντιμετώπισης. Φιλικά Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Δευτέρα, 15 Δεκεμβρίου 2014
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.