user_mobilelogo
  1. Καβάφη
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Δευτέρα, 29 Δεκεμβρίου 2014
Καλημέρα και χρόνια πολλά σε όλους! Έχω την εξής ερώτηση. Απο Δευτέρα 22/12 έως και χθες Κυριακή 28/12 είμαι στην τρίτη βδομάδα των αντισυλληπτικών μου. Την Τετάρτη 24/12 λόγω κάποιας στομαχικής αναταραχής, είχα έναν εμετό, περίπου μια ώρα αφού είχα πάρει το αντισυλληπτικό της ημέρας. Πιθανόν λοιπόν το χαπάκι να μην απορροφήθηκε απο τον οργανισμό. Χθες, Κυριακή 28/12, και αφού είχα πάρει το αντισυλληπτικό της ημέρας, είχα κανονική σεξουαλική επαφή με εκσπερμάτωση μέσα στον κόλπο. Υπάρχει πιθανότητα εγκυμοσύνης; Η τελευταία μου περίοδος ήταν απο 8/12 έως 12/12. Παίρνω τα αντισυλληπτικά εδώ και δυο χρόνια χωρίς κανένα πρόβλημα.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη. Δεν έχεις συλλάβει από την συγκεκριμένη επαφή, μην ανησυχείς. Φιλικά Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Δευτέρα, 29 Δεκεμβρίου 2014
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.