user_mobilelogo
  1. markela
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Παρασκευή, 09 Ιανουαρίου 2015
Γεια σας,
λόγω μιας επίμονης ουρολοίμωξης παίρνω τις τελευταίες 6 εβδομάδες αντιβίωση (Ciproxin 500 mg, 2 φορές την ημέρα). Ενώ η περίοδος του Δεκεμβρίου ήρθε χωρίς καθυστέρηση, αυτό το μήνα έχω 5 μέρες καθυστέρηση. Υπάρχει περίπτωση να σχετίζεται η αντιβίωση; Πρέπει να σταματήσω τη λήψη της; Ευχαριστώ πολυ!
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη. Θεωρώ ότι παίρνεις αρκετές ημέρες την συγκεκριμένη αντιβίωση και θα πρέπει να την σταματήσεις μόλις τελειώσει η συσκευασία, πάντα ενημερώνοντας τον συνάδελφο που σε παρακολουθεί. Τώρα, η καθυστέρηση μπορεί και να οφείλεται στην αγωγή που παίρνεις. Αν δεν υπάρχει περίπτωση εγκυμοσύνης μπορείς να περιμένεις 7 - 10 ημέρες ακόμη. Φιλικά Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Δευτέρα, 12 Ιανουαρίου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.