user_mobilelogo
  1. sockratous
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τετάρτη, 14 Ιανουαρίου 2015
Γεια σας,
Ειμαι 39 ετών. Λόγω ορμονικών διαταραχών εκανα 3 μήνες χωρίς περίοδο.Μετα από γυναικολογική εξέταση και αναλυσεων ο γιατρός μου έδωσε τα cyclacur και το inofolic. To χάπι το άρχισα μια τυχαία μέρα, χρις να ειμαι με περίοδο (Σάββατο). Οταν πήρα τα 21 χάπια εκανα διακοπή 7 μέρες και την 8η μέρα που θα άρχιζα την νέα συσκευασία έιδα περίοδο (Σάββατο). Αυτο σημαινει ότι άρχισα την νέα συσκεασία την πρώτη μέρα της περιόδου. Ειχα πολύ ικανοποιητική ροη αιματος (και κόκκινο) για 3 μέρες.
Αυτο που με προβληματίζει είναι ότι διάβασα ότι τα cyclacur  τα ξεκινας την 5η μέρα της περιόδου. Εγω όμως τυγχαίνει και τα αρχίζω την πρώτη μέρα της περιόδου. Μήπως αυτό επηρεάζει την διάρκεια  ή και την ροή της περιόδου μου? Μήπως αυτό θα έχει οποιαδήποτε άλλη αρνητική παρενέργεια? θα μπορούσα τον επόμενο μήνα να αρχισω το νεο κουτι την 5η μέρα της περιόδου? Σημειώνεται ότι αν αρχίσω την 5η μέρα της περιόδου τότε θα κάνω διακοπή χαπιων για 12 μερες αντι 7 μέρες.


Ευχαριστω για το χρόνο σας.
 
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη. Συνέχισε την συσκευασία με διακοπή 7 ημερών, όπως έχεις ήδη κάνει. Φιλικά Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Πέμπτη, 15 Ιανουαρίου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.