user_mobilelogo
  1. afro_lrk
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Δευτέρα, 19 Ιανουαρίου 2015
Καλησπέρα.Ειμαι 24 χρονων και παίρνω τα αντισσυλληπτικά yasminelle εδώ και 4 χρόνια.Θέλω να τα σταματήσω αλλά φοβάμαι γιατί διάβασα οτι υπάρχει περίπτωση να μην έχω περίοδο για 2-4 μήνες.Επίσης μερικές κοπέλες εμφάνισαν ακμή όταν τα σταμάτησαν.Θα ήθελα την γνώμη σας.Ευχαριστώ πολύ.
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Aγαπητή Φίλη! Καθυστερησεις   αυτής  της διαρκειας, δεν  εμφανίζουν  γυναίκες που προηγουμενως ειχαν  κανονικό  κυκλο... Γυναίκες   όμως που   ειχαν προηγουμενως  καθυστερησεις, με την διακοπή του χαπιου  με   μεγαλη πιθανότητα  θα τις ξαναέχουν.. Για την ακμη: Ακομη κι  αν ειχες  προ του χαπιου ακμη,  καποτε  πρεπει να διακοψεις... Τεσσερα χρόνια  ειναι  αρκετα  για  να   το δοκιμάσεις,,Συνηθως    δεν επανεμφανιζεται,  ή έστω δεν  επανεμφανίζεται συντομα...  Θα  δεις... Φιλικά Π.Ζ

Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Παρασκευή, 23 Ιανουαρίου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.