user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

Geo100

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 3 χρόνια πριν
  1. Geo100
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τετάρτη, 28 Ιανουαρίου 2015
 
Καλησπέρα, είμαι 22 χρονών.ο κύκλος μου είναι μεταξύ 28 με 30 μέρες και διαρκεί 6 ημέρες. Η τελευταία περίοδος μου ήταν στις 23 Δεκεμβρίου οπότε και άρχισα το πρώτο χάπι αντισύλληπτικων (yasminelle). Ωστόσο τα χάπια μου δημιούργησησαν έντονους πονοκεφάλους και πόνο στο στήθος.για το λόγο αυτό τα σταματήσα στις 30 Δεκεμβρίου ( τελευταίο χάπι που πήρα). Είχα αίμα μέχρι και το Σάββατο 3 Ιανουαρίου. (Να σημειώσω ότι τα εν λόγω χάπια τα είχα πάρει και στο παρελθόν και πάντοτε τον πρώτο μήνα είxα λίγο αίμα που όμως με πληροφόρησαν δεν ήταν κάτι ανησυχητικό.) οι επαφές με τον σύντροφό μου γίνονται με προσοχή. Ωστόσο μέχρι σήμερα δεν έχω αδιαθετησει. Είναι πιθανό αιτία η απότομη παύση των αντισύλληπτικων; Από πότε μετράω για το νέο κύκλο;
Eυχαριστώ εκ των προτέρων για την απάντηση σας.
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη. Λογικά, θα περιμένεις περίοδο τις πρώτες ημέρες του Φεβρουαρίου. Φιλικά Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Πέμπτη, 29 Ιανουαρίου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.