user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

nikol_25

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 3 χρόνια πριν
  1. nikol_25
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 17 Φεβρουαρίου 2015
ΓΕΙΑ ΣΑΣ...ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΙΑ ΣΥΜΑΝΤΙΚΗ ΕΡΩΤΗΣΗ..ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΙΡΝΩ ΑΝΤΙΣΥΛΛΗΠΤΙΚΑ ΧΑΠΙΑ (yasmin) ΓΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΚΥΚΛΟΥ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΘΕΜΑ ΑΝΤΙΣΥΛΛΗΨΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ.Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΟΥ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΗΤΑΝ ΣΤΙΣ 25/1.ΑΦΟΥ ΑΔΙΑΘΕΤΗΣΑ ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΤΣΑΚΩΜΟ ΜΕ ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑ ΤΑ ΧΑΠΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΠΑΩ ΓΙΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ.ΟΜΩΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΕΧΩ ΣΥΝΕΒΡΕΘΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΤΗΝ 8η ΤΗΝ 15η ΚΑΙ ΤΗΝ 22η ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΚΥΚΛΟΥ ΜΟΥ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΦΥΛΑΞΗ..ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΝΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΚΟΛΠΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΒΓΑΙΝΕ ΠΟΛΥ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΚΣΠΕΡΜΑΤΙΣΗ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΞΕΡΩ ΑΝ ΤΑ ΑΝΤΙΣΥΛΛΗΠΤΙΚΑ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΤΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑ ΚΑΙ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΝΕΦΕΡΑ?ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΣΠΕΡΜΑΤΙΚΑ ΥΓΡΑ ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΧΩ ΑΝΧΩΘΕΙ ΛΙΓΟ..ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΑΚΟΜΑ ΟΥΤΕ ΠΟΝΟΥΣ,ΖΑΛΑΔΕΣ ΚΑΙ ΕΜΕΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΚΟΥΩ ΝΑ ΛΕΝΕ..ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΜΟΥ ΣΥΝΤΟΜΑ...ΣΑΣ ΕΤΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ......
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη. Τα αντισυλληπτικά δεν έχουν δράση από την στιγμή που τα σταμάτησες. Αν προκύψει καθυστέρηση στην περίοδο, κάνεις ένα τεστ κυήσεως, αν και δε νομίζω να υπάρχει περίπτωση... Φιλικά Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τετάρτη, 18 Φεβρουαρίου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Σας ευχαριστω πολυ ομως θα ηθελα να μου λυσετε μια απορια ακομα..Απο τις 25/1 που ηταν η τελευταια περιοδος δεν ξερω πως να μετρησω τον κυκλο.Με τα χαπια ηξερα οτι αφου αδιαθετουσα την τριτη μερα τα αρχιζα ξανα και ηξερα την ημερομηνια της επομενης περιοδου.Τωρα αφου τα εχω σταματησει ποτε αρχιζω να μετραω τις μερες για την επομενη περιοδο;Και κατι ακομα αν αρχιζω να μετραω απο τις 25/1 μερχι σημερα εχω δυο μερες καθυστερηση..Δεν εχω κανει καποιο τεστ ακομα αλλα εχω πονους χαμηλα και στην μεση,νευρα και πονο στο στηθος και πρηξιμο..Πιστυετε οτι ειναι πονοι περιοδου η οτι ειναι σημαδια εγκυμοσυνης;;να σας πω οτι εδω και τρεις μερες εχω κ υγρα αρκετα..Εχω ανχωθει κιολας κ δεν ξερω τι να υποθεσω..
  1. Κυριακή, 22 Φεβρουαρίου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Από 25/1 θα μετράς τον κύκλο σου. Φιλικά Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Δευτέρα, 23 Φεβρουαρίου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Ωραια σας ευχαριστω....Οι πονοι που εχω χαμηλα και στην μεση,το πρηξιμο στο στηθος και τα υγρα που εχω πιστευετε οτι ειναι εγκυμοσυνης;;εχω ανχωθει και φοβαμαι να κανω το τεστ...Οπως σας ειχα πει δεν ειχε τελειωσει μεσα στον κολπο μου ο φιλος μου..Και αν ειναι πονοι περιοδου οπως παντα μηπως προεκυψε καποια ανωμαλια στον κυκλο μου με την διακοπη των αντισυλληπτικων;;
  1. Δευτέρα, 23 Φεβρουαρίου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 4
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Θα κάνεις ένα τεστ για να σου φύγει το άγχος. Φιλικά Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τρίτη, 24 Φεβρουαρίου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 5
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Γεια σας και πάλι..έκανα το τεστ που μου είπατε και η τιμή της Β-χοριακης ήταν 0..Ξέρω ότι είναι αρνητικό όμως εγώ από την Πεμπτη που έκανα την εξέταση δεν έχω αδιαθετησει ακόμα..Τι μπορεί να φταίει;Αλλαξε ο κύκλος μου με την διακοπή των αντισυλληπτικων ή πιστεύετε ότι είναι κάτι ορμονικό και θα πρέπει να πάρω πάλι χάπια για να μου έρθει;ευχαριστω και συγνώμη αν γινομαι κουραστική....
  1. Κυριακή, 01 Μαρτίου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 6
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Η επόμενη κίνηση είναι να κάνεις ένα ενδοκολπικό υπερηχογράφημα και θα πάρεις οδηγίες από το γιατρό σου. Φιλικά Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Δευτέρα, 02 Μαρτίου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 7


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.