user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

Xatzakh

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 3 χρόνια πριν
  1. Xatzakh
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Δευτέρα, 09 Μαρτίου 2015
Καλησπέρα.Πήρα το χάπι της επόμενης ημέρας,όμως δεν ήμουν σίγουρη αν υπήρχε πιθανότητα εκσπερμάτωσης μέσα στον κόλπο!Μια μέρα μετά την λήψη είχα αρκετά άχρωμα υγρά και πόνους σαν να περιμένω περίοδο,χωρίς όμως να πλησιαζεί η ημερομηνία που αδιαθετω..Μπορεί αυτό να σημαίνει κάτι ή είναι άσχετο με την λήψη και την λειτουργία του χαπιού?
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη. Το χάπι σε καλύπτει αντισυλληπτικά. Οποιαδήποτε παρενέργεια μέχρι την εμφάνιση της περιόδου είναι αποτέλεσμα της λήψης του. Φιλικά Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τρίτη, 10 Μαρτίου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.