user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

Joanne95

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 3 χρόνια πριν
  1. Joanne95
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Σάββατο, 28 Μαρτίου 2015
Καλησπερα σας! Ειμαι 20 ετων, και 27 Σεπτεμβριου 2014 μετα απο γυναικολογικες εξετασεις ξεκινησα να παιρνω Yasminelle, λογω ελαφρας μορφης πολυκυστικων ωοθηκων και προβληματος ακμης, αλλα και για αντισυλληψη. Τα παιρνω παντα στις 10.30 το πρωι και δεν τα εχω παραλειψει ποτε ουτε εχω αργησει να τα παρω πανω απο 10 λεπτα. Τον πρωτο μηνα ληψης, οπως μου ειχε πει και ο γιατρος, ειχα ελαφρα αιμορραγια, κυριως καφε χρωματος, η οποια σταματησε οταν ξεκινησα την δευτερη καρτελα. Τωρα παιρνω την 7η καρτελα, και ενω δεν ειχα κανενα προβλημα τους προηγουμενους μηνες, πριν 4 ημερες διαπιστωσα πολυ ελαφρα ροζ υγρα μετα απο επαφη, τα οποια αγνοησα γιατι θεωρησα οτι προηλθαν απο μικροτραυματισμο. Ωστοσο συνεχισαν να εμφανιζονται σε λιγο πιο σκουρο χρωμα. Σημερα μαλιστα ηταν αρκετα πιο εντονα, αλλα οχι οπως τον πρωτο μηνα που επαιρνα το Yasminelle. Επιπλεον καμια φορα αυτες τις μερες νιωθω ελαφρα ενοχληση στη μεση και την κοιλια, οπως οταν περιμενω να αδιαθετησω αλλα πολυ πιο ηπια. Αυτα τα συμπτωματα σχετιζονται με το χαπι η μπορει να ειναι κατι αλλο; Ευχαριστω εκ των προτερων.
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Aγαπητή Φίλη! Το  πιο  πιθανό  είναι ,  ότι  ισως το χαπι  ειναι΄   ''μικρό΄'  για σενα  ...Σε καλυπτει  μεν αντισυλληπτικά,  αλλά  δεν ειναι  ισως αρκετο για  να '' κρατησει''  τον  κυκλο.. Θα  πρεπει  να το μιλησεις  με τον γιατρό  σου΄ μηπως χρειαστει   αλλαγή..  Σωστό   ειναι βεβαια,  σε δει κι  όλας.. Φιλικά Π.Ζ

Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Δευτέρα, 30 Μαρτίου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.