user_mobilelogo
  1. Καβάφη
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Παρασκευή, 03 Απριλίου 2015
Καλημέρα σε όλους!
Γιατρέ μου έχω πρόβλημα! Τον Μάρτιο αδιαθέτησα κανονικά απο τις 2 έως τις 6 του μήνα, αρχίζοντας και τελειώνοντας κανονικά τα αντισυλληπτικά μου (παίρνω Yasminelle εδώ και 3 χρόνια σχεδόν). Πέρασε και η εβδομάδα χωρίς δισκία, και ξεκίνησα κανονικά τη καινούργια καρτέλα την Τετάρτη 1 Απριλίου. Και αυτόν τον μήνα αδιαθέτησα κανονικά απο το τέλος της Δευτέρας 30/3 και τελειώνοντας σήμερα, Παρασκευή 3/4.
Έχοντας αρχίσει λοιπόν την καρτέλα αντισυλληπτικών του Απριλίου, πήρα κανονικά το χάπι την Τετάρτη (το πρώτο της καρτέλας) κατά τις 9 - 10 το βράδυ. Χθες όμως (Πέμπτη 2/4) ξέχασα να το πάρω, και το θυμήθηκα σήμερα το πρωί.. Πήρα λοιπόν το ξεχασμένο αντισυλληπτικό της Πέμπτης, σήμερα στις 8.30 το πρωί. Σήμερα το βράδυ θα πάρω κανονικά το αντισυλληπτικό της ημέρας.
Διαβάζω όμως τώρα της οδηγίες του χαπιού και λένε πως αν ξεχάσω αντισυλληπτικό την 1η εβδομάδα της καρτέλας, ενώ την προηγούμενη βδομάδα είχα σεξουαλική επαφή, πρέπει να συμβουλευτώ τον γιατρό μου. Η τελευταία μου επαφή ήταν το προηγούμενο Σάββατο 28/3 με εκσπερμάτωση μέσα στον κόλπο.
Υπάρχει πιθανότητα εγκυμοσύνης; Πειράζει που πήρα 1 αντισυλληπτικό το πρωί και θα ξαναπάρω άλλο 1 το βράδυ;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη. Για τόσο επείγοντα θέματα, επικοινωνείς με το γιατρό σου, για οδηγίες άμεσα. Οι απαντήσεις μέσω διαδικτύου έχουν ένα εύλογο διάστημα χρονοκαθυστέρησης. Φιλικά Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Κυριακή, 05 Απριλίου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Καλησπέρα γιατρέ. Δυστηχώς ο γυναικολόγος μου είναι στο νοσοκομείο λόγω προβλήματος υγείας και δεν κατάφερα να επικοινωνήσω μαζί του, οπότε και ρώτησα εδώ. Μπορείτε να με συμβουλέψετε μέχρι να μπορέσω να επικοινωνήσω μαζί του;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
  1. Κυριακή, 05 Απριλίου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Η γνώμη μου είναι ότι πρέπει να συνεχίσεις κανονικά τη λήψη των χαπιών μέχρι το τέλος της συσκευασίας. Φιλικά Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τρίτη, 07 Απριλίου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.