user_mobilelogo
  1. Fayl
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Παρασκευή, 12 Νοεμβρίου 2010
Καλησπέρα γιατρέ.

Πρίν 1 χρόνο περίπου (Σεπτέμβρης του 2009) έκανα για πρώτη φορά χρήση Norlevo, χωρίς καμία απολύτως παρενέργεια.
Δυστυχώς σήμερα (11/11/2010) αναγκάστηκα να ξανακάνω χρήση του σκευάσματος λόγω "ατυχήματος" με το σύντροφό μου και είμαι ιδιαίτερα ανήσυχη για τα παρακάτω:

1.Υπάρχει κάποιος κίνδυνος σοβαρών άμεσων συμπτωμάτων οποιασδήποτε φύσης λόγω της 2ης χορήγησης; (παρόλο που έχουν παρέλθει 14 μήνες)

2.Υπάρχει κίνδυνος μακροπρόθεσμης επιβάρυνσης του οργανισμού; (γυναικολογικά προβλήματα, δυσκολία στη σύλληψη, στειρότητα κλπ)

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο σας,
Λ.Φ.
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Η μόνη παρενέργεια που μπορεί να φέρει είναι κάποια διαταραχή στην πρώτη, μετά το χάπι, περίοδο.
Βέβαια, καλό είναι να μη χρειαστεί να το χρησιμοποιήσεις ξανά.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Σάββατο, 13 Νοεμβρίου 2010
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Σας ευχαριστώ πολύ για την άμεση και εύστοχη απάντησή σας.Νιώθω ήδη πιο ήσυχη.
Καλή σας ημέρα!
  1. Σάββατο, 13 Νοεμβρίου 2010
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.