user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

terele

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 1 χρόνο πριν
  1. terele
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 07 Απριλίου 2015
 
Καλησπέρα, ήθελα να ρωτήσω το εξής:αμέσως μετά το τέλος της περιόδου μου έκανα εξαγωγή φρονιμήτη, οπότε έπαιρνα για πέντε ημέρες αντιβίωση zinadol 500 (δύο χάπια την ημέρα), αντιφλεγμονώδη naprosyn για δύο ημέρες(δύο την ημέρα).Με το τέλος της αντιβίωσης (δέκατη μέρα του κύκλου), λόγω κολπίτιδας που προκλήθηκε, πήρα την ίδια μέρα ένα εδοκολπικό υπόθετο canesten 500. Την δέκατη πέμπτη μέρα του κύκλου, αλλά και τις επόμενες είχαμε επαφές με τον σύζυγό μου και σήμερα έμαθα ότι είμαι έγκυος. Αυτό που με απασχολεί είναι εάν επηρρεάζεται το ωάριο από τα άνω φάρμακα ( κ κυρίως το naprosyn ή το canesten) δεδομένου ότι η γονιμοποίηση έγινε λιγες μέρες μετά το τέλος της αγωγής.Εκτιμώ την άποψή σας και ανυπομονώ για την απάντηση διότι έχω αγχωθεί πολύ μήπως έχει δημιουργηθεί κάποιο πρόβλημα στο έμβρυο. Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Η ερώτηση απαντήθηκε. Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τετάρτη, 08 Απριλίου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.