user_mobilelogo
  1. maraki0511
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 21 Απριλίου 2015
Καλημέρα σας ,ο γιατρός μου-τον οποιο προσπαθω εδώ και 2 ημέρες να βρώ για να μου απαντήσει- μου εχει χορηγήσει εδώ και ένα χρόνο yasminelle για να σταθεροποιηθεί ο κύκλος μου και για να γλιτώσω απο τους εντονους πονους που με βασάνιζαν απο τα 13 μου,έχω ακομη 4 χάπια μέχρι να τελειώσω την καρτέλα ,το πρόβλημα μου ειναι οτι το επομενο σαββατοκυριακο δε θέλω να ειμαι αδιαθετη πραγμα που ναι μεν αν μου έρθει περιοδος την Τριτη θα ειναι ενταξει αλλα αν ερθει Τεταρτη ή Πεμπτη θα υπαρχει πρόβλημα.Αν παραλείψω τα 2 τελευταία δισκια υπαρχει ενδεχομενο να μου ερθει δυο ημέρες νωρίτερα ώστε να γλιτώσω την ταλαιπωρία;Και αν το κάνω το επομενο κουτί το ξεκινάω μια εβδομάδα μετά τη ληψη του τελευταίου;;
το ζήτημα της αντισύλλυψης δε με απασχολεί καθολου διότι δεν έχω ελευθερες επαφές ακομη και με τα χάπια.Ευχαριστώ Πολυ 
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Ναι,  μπορεις ν' αφησεις  τα   2 τελευταια χαπια και  να ξεκινησεις  την νεα συσκευασία, αφηνοντας το συνηθες  διαστημα ημερων.. Π.Ζ

Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Τετάρτη, 22 Απριλίου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.