user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

nicolenicole

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 1 χρόνο πριν
  1. nicolenicole
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Κυριακή, 26 Απριλίου 2015
Καλησπέρα, παίρνω τα αντισυλληπτικά Υasminelle απο περυσι τον Ιουνιο. Τον περασμενο Μαρτιο υποβληθηκα σε  διαγνωστικη και θεραπευτικη αποξεση λογω πολυποδα και ενα μηνα μετα την επεμβαση εμφανισα κυστη στην ωοθηκη, για αυτο ο γιατρος μου μου εδωσε τα αντισυλληπτικα. Θα ηθελα να ρωτησω, στις 4 Απριλιου ηταν η τελευταια φορα που αδιαθετησα. Στις 8 Απριλιου αρχισα παλι τα χαπια. Τα παιρνω κανονικα καθε βραδυ την ιδια ωρα. Στις 20 Απριλιου ειχα επαφη,χωρις προφυλαξεις,ωστοσο χωρις να γινει εκσπερματιση στον κολπο. Την επομενη μερα Τριτη,αργησα να παρω το χαπι μια ωρα περιπου.Την Τεταρτη 22 Απριλιου και το Σαββατο 25 Απριλιου παρατηρησα καποια καφε υγρα. Νομιζετε οτι υπαρχει περιπτωση εγκυμοσυνης; που οφειλονται τα καφε υγρα κατα τη γνωμη σας; Ευχαριστω πολυ εκ των προτερων
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη. Είσαι καλυμένη αντισυλληπτικά, μην ανησυχείς. Φιλικά Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Δευτέρα, 27 Απριλίου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.