user_mobilelogo
  1. annamari
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 05 Μαΐου 2015
Παιρνω από αυτον τον μηνα τα yasmin γιατι ειχα καποιες ορμινικες διαταραχες και πραγματι με την λήψη του χαπιου δεν εχω πια καφετια υγρα .Το ερωτημα μου ειναι το εξης..στον υπέρηχο που εκανα ειχα 2 ωοθηλακια ..πως ειναι δυνατον  αφου παιρνω τα χαπια?Εχω τρελαθει πραγματικα και φοβαμαι μηπως εχω κατι!πριν ξεκινησω τα χαπια ο ενας απο τους δυο γιατρους μου ειχε πει οτι ειχα μια κυστη ενώ ο αλλος την κύστη την χαρακτηρισε ωοθηλακιο..μηπως ειναι καποιο απο αυτα που δεν εφυγε μεχρι τωρα?
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Ε΄πίσης ενω αναμενω την απάντηση σας θα ηθελα να σας ρωτησω το εξης//ειδα σημερα λίγα υγρα ροζ - καφε..πολύ λίγα΄΄έχω αλλα δυο χαπια να παρω για να ολοκληρωθει η καρτελα και ειναι η πρωτη φορα που τα παιρνω τα γιασμιν..υπάρχει περιπτωση να ειναι απο το χαπι?
  1. Παρασκευή, 08 Μαΐου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.