user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

Mary24

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 3 χρόνια πριν
  1. Mary24
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Πέμπτη, 04 Ιουνίου 2015
Καλησπερα, ειμαι 24 χρονων και ξεκινησα τα αντισυλληπτικα χαπια yasminelle για να μου ερθει η περιοδος λιγο νωριτερα. Τα πηρα μονο για τον μηνα Μαϊο και μετα αποφασισα να τα σταματησω. Ομως πηρα τα 20 αντι για τα 21 χαπια που επρεπε. Μπορει να παθω κατι? Και μετα απο ποσες μερες αφου σταματησα τα χαπια θα μου ερθει η περιοδος?
Ευχαριστω
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Σε 3-4  ημερες από την διακοπή, θα  εμφανιστει  η περιοδος.. Φιλικά Π.Ζ

Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Τετάρτη, 10 Ιουνίου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.