user_mobilelogo
  1. maraki3
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Σάββατο, 20 Ιουνίου 2015
Καλησπέρα,έπαιρνα για 8 ημέρες τα αντισυλληπτικά qlaira αλλά μου προκάλεσαν ακμή και έτσι ο γιατρός μου μου συνέστησε να τα σταματήσω και να ξεκινήσω τα gynofen.Τα gynofen τα ξεκίνησα την επόμενη ημέρα,δηλαδή την ένατη μέρα του κύκλου μου. Ωστόσο μου παρέχουν 100% αντισυλληπτική προστασία ή χρειάζεται να χρησιμοποιώ και άλλη μέθοδο προφύλαξης και αν ναι,για πόσο χρονικό διάστημα?Να σημειωθεί ότι τα χάπια τα παίρνω στην ώρα τους και δεν έχω παραλείψει ούτε ένα δισκίο(τώρα είμαι στην 17η ημέρα του κύκλου μου)
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη. Εφόσον δεν έχεις παραλείψει κάποιο χάπι, είσαι καλυμένη αντισυλληπτικά. Φιλικά Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Κυριακή, 21 Ιουνίου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.