user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

Machatzi1991

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 2 μήνες πριν
  1. Machatzi1991
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Δευτέρα, 29 Ιουνίου 2015
Καλησπέρα. Ειμαι 24 χρονων. Το θεμα μου ειναι το εξής. Η γυναικολογος μου διέγνωσε κυστη στην αριστερη ωοθηκη 6cm. Μου εδωσε αντισυλληπτικα για να δουμε αν θα μειωθεί. Επαιρνα για 3 χρονια παλιοτερα αντισυλληπτικα κ ειχα παρενέργειες οπως κ τωρα. Τα διεκοψα στις 5 μερες κ εχω ακομη περιοδο. Θα εχω καποιο προβλημα τωρα που τα σταματησα αποτομα?? 
 
 
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη. Η περίοδος θα σταματήσει σε λίγες ημέρες είναι παρενέργεια από την απότομη διακοπή των χαπιών. Θα ενημερώσεις το γιατρό σου για τη διακοπή και θα πάρεις οδηγίες για την κύστη. Φιλικά Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Δευτέρα, 29 Ιουνίου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.