user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

kaiti22

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 2 χρόνια πριν
  1. kaiti22
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 14 Ιουλίου 2015
γεια σας,
εδώ και 2 μήνες η γυναικολόγος μου , μου έχει δώσει να παίρνω για λόγους πολυκυστικών και όλων των προβλημάτων που δημιουργούν gynofen. Επειδή όμως έχω πάρει κάποια κιλά και δεν μπορώ να τα χάσω εύκολα θα ήθελα και κάποια βοήθεια απο αδυνατιστικά χάπια . έχω βρει κάποια που αναφέρουν ότι είναι φυτικά. Τα συστατικά τους είναι τα εξής : 
[ul]
[li]Litramine: 100% φυσικό συστατικό, από το κακτώδες φύλλo της φραγκοσυκιάς[/li]
[li]Βιταμίνες Α, D & E: για την διατήρηση της καλής υγείας, κυρίως σε περιόδους προσπάθειας απώλειας βάρους, προκειμένου να υπάρξει αποτελεσματικός μεταβολισμός, ο οποίος βοηθά το σώμα μας να μετατρέψει την τροφή σε ενέργεια.  [/li] [/ul]θέλω να ρωτήσω θα υπάρξει κάποιο πρόβλημα με τον συνδυασμό και των δύο χαπιών ; επίσης θα μειωθεί η αντισσύληψη του χαπιού;; 
ευχαριστώ πολύ
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη. Η δράση του Gynofen δε θα επηρεαστεί από τα σκευάσματα που αναφέρεις. Βέβαια, το ιδανικό θα ήταν να προσπαθήσεις με ισορροπημένη διατροφή και τη βοήθεια ειδικού διατροφολόγου να μειώσεις το σωματικό σου βάρος. Φιλικά Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τετάρτη, 15 Ιουλίου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.