user_mobilelogo
  1. jo95
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2015
Γεια σας! Στις 6 του μηνος πηρα το χαπι της επομενης ημερας (norlevo) μετα απο ατυχημα με το αγορι μου. Στις 10 του μηνος ειχα καφε υγρα για  μια βδομαδα περιπου και μετα απο δυο μερες μ ηρθε κοκκινο αιμα περιοδου για δυο-τρεις μερες αλλα με ελαχιστη ροη.  Και να τονισω οτι περιμενα περιοδο στις 26.Προκειται για διαταραχη κυκλου λογω του χαπιου ή ειμαι εγγυος;
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Aγαπητή Φίλη! Το χαπι  διαταρασσει τον ρεχοντα κυκλο, πορκειμενου  η γυναικα  να   μεινει  εγκυος.. Το αιμα οφειλεται στο  Norlevo,,  Δεν εχεις  μεινει εγκυος.. Απ΄εδω  και  περα  θα δεις πως θα  ρυθμιστει  ο  κυκλος σου.. Ισως  αργησει  καωπς,  ισως ελθει στις μερες  του Φιλικά Π.Ζ

Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.