user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

Afroo

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 3 χρόνια πριν
  1. Afroo
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Σάββατο, 01 Αυγούστου 2015
 
Γιατρέ καλησπέρα και καλό μηνα! Παίρνω τα συγκεκριμένα αντισυλληπτικα εδώ κ τρεις μήνες, στην τρίτη όμως συσκευασία που άρχισα ,παρέλειψα δυο χάπια(11ης και 12ης μέρασ) και την επόμενη μου ήρθε αίμα. Μη  ξέροντας τι να κάνω κ επειδη ο γυναικολόγος βρισκεται διακοπες κ δεν σηκωνει τηλεφωνα, αποφάσισα να σταματησω τελείως την συσκευασια με αποτέλεσμα σημερα, η πέμπτη μέρα απ την στιγμη που μοου ηρθε το αίμα, να έχω ακομα.  Τι με συμβουλέυεται να κάνω; έπραξα σωστα η όχι; Απ ότι ψιλιάζομαι πρέπει να χάλασα τον κύκλο μου;  Ευχαριστω εκ των προτέρων..
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη. Γενικά, όταν ξεχνάς κάποιο χάπι της συσκευασίας, έχεις αιμόρροια εκ διαφυγής όπως ονομάζεται. Επίσης, εσύ επιπλέον διέκοψες τα χάπια οπότε χάλασες τον κύκλο σου. Μέχρι να επιστρέψει ο γιατρός σου δε θα πάρεις κάποιο χάπι και θα μιλήσεις μαζί του για την συνέχεια. Σε περίπτωση που δεν είσαι συνεπής με την καθημερινή λήψη των χαπιών καλύτερα να τα διακόψεις, πάντα μετά από συννενόηση με το γιατρό σου. Φιλικά Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Δευτέρα, 03 Αυγούστου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.