user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

ZANA

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 7 χρόνια πριν
  1. ZANA
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τετάρτη, 17 Νοεμβρίου 2010
[hr] καλησπερα θα ηθελα να κανω μια ερωτηση ειμαι 21 ετων.26/10-2/11 ειχα περιοδο μετα απο 2 εβδομαδεσ ειχα παλι αιμα για 2-3 μερεσ σε μικρη ποσοτητα και ροη κυριως οταν πηγαινα στην τουαλετα.αυτο τι θα μπορουσε να ειναι?ειναι κατι κακο?
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Αυτό ονομάζεται ήπια ορμονική διαταραχή, η οποία συνήθως αποκαθίσταται από μόνη της στον επόμενο κύκλο.
Αν όμως συνεχιστεί το πρόβλημα, θα επικοινωνήσεις με το γιατρό σου για υπερηχογραφικό έλεγχο έσω γεννητικών οργάνων.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Πέμπτη, 18 Νοεμβρίου 2010
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.