user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

Ελενα26

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 2 χρόνια πριν
  1. Ελενα26
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Δευτέρα, 31 Αυγούστου 2015
Καλησπερα σας.Παιρνω τα αντισυλληπτικα χάπια qlaira εδώ και 5 μήνες.Τους πρώτους 3 είχα μικρη αιμορραγία ανάμεσα στις περιόδους η οποία όμως σταμάτησε τον 4ο μήνα.Αυτον τον μήνα τον 5ο δηλαδή πηρα τα χάπια αστατες ωρες ,περίπου με διαφορά 3-4 ωρών για μια βδομάδα κ ξαναεμφανισα αιμοραγια στη μέση του κύκλου.τωρα στο τέλος του κουτιού η περίοδος μου ήρθε κανονικά.Πρεπει να ανησυχώ;Ειναι επικίνδυνο μήπως; 
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη. Επικίνδυνο δεν είναι. Θα πρέπει να ενημερώσεις το γιατρό σου και ίσως σου αλλάξει το σκεύασμα. Φιλικά Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τρίτη, 01 Σεπτεμβρίου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.