user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

nansyyyy

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 2 χρόνια πριν
  1. nansyyyy
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Σάββατο, 05 Σεπτεμβρίου 2015
Γιατρέ θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση. Θα πάω ενα ταξίδι και θα ηθελα για 2 μέρες να καθυστερήσω την περίοδο μου. Πιο παλιά μου έιχε δώσει η γιατρός μου τα gracial για τον ιδιο λόγο κ εχθές που κοίταξα την ημερομηνία λήξης τους γράφει 9/2015. Μπορώ να τα πάρω προλαβαίνω ή έχουν χαλάσει ήδη? Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας. 
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη. Να ενημερώσεις το γιατρό σου. Δε μπορώ να συστήσω φαρμακευτική αγωγή εξ' αποστάσεως, λόγω πιθανών παρενεργειών. Φιλικά Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Δευτέρα, 07 Σεπτεμβρίου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.