user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

annamari

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 3 εβδομάδες πριν
  1. annamari
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 15 Σεπτεμβρίου 2015
Καλησπερα σας.Σας εχω γραψει πολλες φορες και με εχετε βοηθησει αλλες τοσες!!
ειμαι 45 ετων..πηρα για 6 μηνες τα γιασμιν γιατι ειχα πολλα θεματα με τον κυκλο μου ..τη μια ειχα πολλες μερες αιμα..αλλα κυριως ειχα καφετια υγρα που κρατουσαν πολλες μερες.Με τα γιασμιν δεν ειχα κανενα προβλημα αλλα τωρα που τα σταματησα (αυτον τον μηνα) ειχα σημερα 12η μερα αρκετα καφε υγρα..εκανα υπέρηχο και ο γιατρος ειπε οτι πιθανον ειναι απο την ωορηξια..ωστοσο ανησυχω πολύ .Ο γιατρος μου συστησε να ξαναπαρω τα γιασμιν καθως η ψυχολογια μου ειναι πολύ χαλια.
Εκανα και αποξεση πριν 6 μηνες αλλα δεν εδειξε κατι παθολογικο.Πιστευετε οτι υπάρχει λόγος ανησυχιας?Φοβαμαι μηπως εχω καποιον πολύποδα ή κατι αλλο..αν υπήρχε τετοιο θεμα θα φαινοταν στον υπέρηχο?
Σας ευχαριστω πολυ!
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
ΜΗΝ ΡΩΤΑΤΕ  ΤΟ ΙΔΙΟ  ΠΡΑΓΜΑ  ΜΕ ΑΛΛΟΝ  ΚΩΔΙΚΟ, ΕΚ  ΝΕΟΥ.. ΑΝ  ΞΑΝΑΣΥΜΒΕΙ,  ΘΑ  ΣΑΣ ΒΓΑΛΩ  ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ.   Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΑΣ ΕΧΕΙ  ΑΠΑΝΤΗΘΕΙ ΕΠΙΛΕΞΤΕ  ΕΝΑΝ  ΚΩΔΙΚΟ  ΜΟΝΟΝ..

Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Τρίτη, 15 Σεπτεμβρίου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.