user_mobilelogo
  1. Olympia
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2015
είμαι 20 και λόγω πολυκυστικών η γυναικολόγος μου έδωσε τα qlaira για να σταθεροποιηθεί η περίοδος μου η οποία ερχόταν κάθε 15 μέρες. τα έπαιρνα για κάτι μήνες ώσπου τα σταμάτησα τν 15αυγουστο (ξέχασα να πάρω το χάπι και έπρεπε να ξεκινήσω νεο πακέτο και δεν μπορούσα να αγοράσω άλλο) με αποτέλεσμα μετα απο δυο μέρες να μου έρθει περίοδος και αποφάσισα να τα συνεχίσω τα χάπια στην αρχή του επόμενου κύκλου μου. στο μεταξύ είχα επαφές χωρίς κανένα ατύχημα, και εχω μια εβδομάδα καθυστέρηση. είναι λογικό ; γιατι όσο το σκέφτομαι ότι μπορεί να πήγε κάτι στραβά αγχωνομαι πολυ. θα πήγαινα στην γυναικολόγο μου αλλα δεν θα πάω στην πόλη μου πριν τον οκτωβρη. ευχαριστώ! 
 
Ολυμπία.
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητη   Φίιλη! Μαλλον εχεις   μία συνηθισμενη για   σενα καθυστερηση,,, Αν συνιχίσει  - ας πω   κανενα  8ημερο  ακομη - θα  κανεις  φυσικά  κι ενα  τεστ   κυήσεως,,,,   Π.Ζ

Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Σάββατο, 19 Σεπτεμβρίου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.