user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

aurorina

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 7 χρόνια πριν
  1. aurorina
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 23 Νοεμβρίου 2010
Καλημερα γιατρε,
 
 
Ειμαι 10 εβδομαδων εγκυος και παιρνω τα vertirosan τα υπόθετα για τις ναυτιες και εμετους.Τελευταια ομως παρατηρω καθε φορά που τα παίρνω εχω τρομερή διάρροια και πόνο στην κοιλιά.Λογω του οτι το χαρτι στο κουτι ειναι όλο στα γερμανικά και δεν ξέρω να το διαβάσω,είναι παρενέργεια??θα πρέπει να τα σταματήσω..ή είναι φυσιολογικό??
ευχαριστώ
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Σε παρατεταμένη καθημερινή χρήση, μπορεί να ερεθίσει τον ορθοπρωκτικό σωλήνα.
Οπότε, προσπάθησε, με προσεγμένη διατροφή, να περιορίσεις τους εμέτους και τις ναυτίες και να ελαχιστοποιήσεις τη χρήση του υποθέτου.
Η εγκυμοσύνη δεν κινδυνεύει από το υπόθετο, απλά είναι ενοχλητικά τα συμπτώματα.
Καλή επιτυχία.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τρίτη, 23 Νοεμβρίου 2010
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.