user_mobilelogo
  1. eleni9999
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Κυριακή, 01 Νοεμβρίου 2015
καλησπερα,Εδω και περιπου 4 μηνες στην διαρκεια της επαφης νιωθω ενα πονο και υπαρχει αιμα εχω παρατηρησει οτι αυτο συμβαινει στις γονιμες μερες του κυκλου μου.ο υπερυχος και οι ορμονολογικες εξετασεις δεν δειχνουν κατι ουτε και το τεστ παπ,η γυναικολογος μου ειπε οτι μπορει να ειναι πολυ μικροι πολυποδες και μου προτεινε αντισυληπτικα.Χρειαζεται να το ψαξω περισσοτερο μηπως συμβαινει κατι αλλο.Ευχαριστω πολυ για το χρονο σας.
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη. Η γνώμη μου είναι ότι δε χρειάζεσαι χάπια για τα συμπτώματα που αναφέρεις εφόσον ο κύκλος σου είναι σταθερός. Μπορείς να χρησιμοποιείς ενδοκολπικά ζελεδάκια, για ρύθμιση του ph του κόλπου, μια φορά την εβδομάδα αν είναι ενοχλητικό για σένα. Ιατρικά, πάντως, δεν αξιολογείται. Φιλικά Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τρίτη, 03 Νοεμβρίου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.