user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

Despina94

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 2 χρόνια πριν
  1. Despina94
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 29 Μαρτίου 2016
Γεια σας, ήρθα σε επαφή με κάποιον πριν από περίπου ενάμιση εβδομάδα, με προφυλακτικό. Αμέσως μετά από αυτό μου ήρθε περίοδος και ήμουν μια χαρά. Εδώ και περίπου τρεις μέρες είχα έντονο κνησμό και τσούκσιμο. Δεν ένιωθα πόνο κατά την ούρηση, όμως σήμερα έχω λίγο άσπρο υγρό μαζί με λίγο αίμα. Τι μπορεί να συμβαίνει; μπορεί να είναι κάποιο αφροδίσιο νόσημα;
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη. Μάλλον για κάποια κολπίτιδα πρόκειται. Χρησιμοποίησε ένα κατάλληλο αφρόλουτρο, από το φαρμακείο, για την ευαίσθητη περιοχή και πίνε περισσότερα υγρά. Αν παραμείνει η ενόχληση, να σε δει κάποιος γυναικολόγος από κοντά. Φιλικά Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τρίτη, 29 Μαρτίου 2016
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.