user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

elenaki19

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 11 μήνες πριν
  1. elenaki19
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Πέμπτη, 04 Αυγούστου 2016
Γεια σας!Παίρνω τα αντισυλληπτικά yasminelle εδώ και 2 χρόνια!προχθές μετά την σεξουαλική επαφή είδα λίγο αίμα όταν πήγα στην τουαλέτα!Πήγα ξανά μετά από 5 λεπτά και είχα πάλι λίγο αλλά μετά από αυτό δεν ξαναέβγαλα αίμα και όλα ήταν καλά!Τα χάπια τα παίρνω κανονικά και δεν έχω ξεχάσει να πάρω κάποιο!Η περίοδος είναι να μου έρθει σε 1μιση βδομάδα! Τι μπορεί να φταίει για το αίμα?
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή Φίλη!
Το  πλεον  πιθανό ειναι  καποιος  επιφανειακός  μικροτραυατισμός  απο την σεξουαλικικη  σχεση. Δεν   θ΄ανησυχησψ  ΄΄με το πρωτο΄΄,,Αν  αυτό  επαναληφθεί  εκ νεου,  θα ριξει μια μαιτα  ΄΄ο δικός σου '''...Οπως  και  να ειχει,  δεν περιμενω  τίποτε  σημαντικό..
Φιλικά
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Παρασκευή, 05 Αυγούστου 2016
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.