user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

andrianak

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 1 μήνα πριν
  1. andrianak
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τετάρτη, 24 Αυγούστου 2016
Είχα αιμοραγία πόνο και κοιλιακές κράμπες και διαγνώστηκα με εστία ενδομητρίωσης μετά από λαπαροσκοπική διερεύνηση καθώς και σιμφίσεις εντέρου.  Η διερεύνηση έγινε επέμβαση και μου αφαίρεσαν και την ενδομητρίωση και μου καθάρισαν και τις σιμφήσεις.  Ακολούθησα θεραπεία με χάπια vissanette για 5 με 6 μήνες.  Η ανάρρωση από την επέμβαση κράτησε 4 μήνες με άλλα συμπτώματα που επιδυνώθηκαν στην συνέχεια μετά τις πρώτες 2 εβδομάδες της επέμβασης όπως μούδιασμα στα γεννητικά μου όργανα και πόνο δυσφορία και πρίξημο χωρίς να φαίνεται φούσκωμα απο την κοιλιά και κάτω καθώς και στο στήθος και πόνο στο δεξί μου πόδι ψηλά στο μηρό και γλουτό.  Δεν ξέρω αν όλα αυτά που νιώθω οφείλονται στο συγκεκριμένο χάπι που προανάφερα, όμως είναι τόσο έντονα τα συμπτώματα που με δυσκολεύουν στο περπάτημα, στον ύπνο και γενικά στην καθημερινή μου ζωή.  Να αναφέρω ότι όταν κάθομαι πονάω λιγότερο καθώς και όταν ξαπλώνω σε εμβρυική στάση.  Ο γυναικολόγος μου πιστεύει ότι μπορεί να ενοχλήθηκαν κάποια νεύρα και με έστειλε σε νευρολόγο, ο οποίος με τη σειρά του σε νευροχειρούργο για να προχωρήσω σε με σειρά κορτιζονούχων ενέσεων για αποκλισμό τοπικά πιθανού νεύρου πράγμα το οποίο απέφυγα χωρίς δευτερη σκέψη.  Πήγα σε άλλο νευροχειρούργο ο οποίος μου έδωσε τα λυρικα για 3 εβδομάδες γιατί μου είπε ότι είναι διαγνωστικά για το νευροπαθητικό πόνο, ξέχασα να αναφέρω ότι με έστειλε και ένας ορθοπεδικός για μαγνητική εξέταση ισχίου χωρίς παθολογικά ευρήματα.  Ξεκίνησα και τα λύρικα αλλά πήγα και σε ένα πιο εξειδικευμένο ναυροχειρούργο ο οποίος αφού με εξέτασε μου βρήκε αυξημένα αντανακλαστικά, μου είπε να συνεχήσω τα λύρικα και αν δεν δω διαφορά να προχωρήσω σε μαγνητική τομογραφία μέσης γιατί υπάρχει μια πιθανότητα για οσφυική δυσκοκήλη.  Αυριο είναι η τελευταία μέρα που παίρνω τα λύρικά και δεν έχω δει καμία μα καμία διαφορά άρα να υποθέσω δεν έχει να κάνει με νεύρα.... έχω απογοητευτεί και ειλικρινά πονάω και δεν ξέρει κανείς στα σίγουρα τι συμβαίνει... ευχαριστώ για την απάντηση σας και απολογούμαι για το σχετικά μεγάλο κείμενο, ναστε καλά
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή  Φίλη! Δεν  νομιζω  να  εχω  ξανακουσει  τετοια πορεία μετά μια  λαπαροσκοπικη-χειρουργική  τακτοιηση  καποιας εστιας  ενδομητριωσης.. Σαν εισαγωγή:  Το διαδικτυο  δεν ενδεικνυται  για προσπελαση τετοιων περιστατικών και γι  αυτό  θα  μακρυγορησω  καπως.. Ούτε την  ηλικία  σου δεν γνωριζουμε, ούτε αν  εχεις  γεννησει ή  χειρ/θει για  άλλα  θεματα κτλ΄, ουτε  την  ΄΄κατασκευη'' σου (λεπτη; υπερβαρη, )αυτό  που λεμε   ''γενική εικονα΄΄. Λειπει επισης το  τι και απο  που αφαιρεθηκε  και τι  άλλο   ΄΄διορθωθηκε΄΄ στην λαπαροτομια  που ακολουηθησε την επεμβαση.. Λειπει   και το γενικοτερο  ιστορικο (αν  υπήρξαν στο παρελθον  καταστασεις με άλλα  προβληματα,  που σε πανε από εναν γιατρό στον άλλο).. Υπόθετω  ότι  οι συναδελφοι  που σε ειδαν, διαβασαν  ενα  λεπτομερες  πορισμα   ευρηματων, σχετικά  με   συμφυσεις  που δυσκολεψαν την κατασταση, ποιες  απ΄αυτες αντιμετωπιστηκαν.  και απο  που, τι  αφαιρεθηκε.  Παντως  σε κατι τετοια, εκδιδεται   ενα κατά  κανονα   λεπτομερες πορισμα,  ωστε  ολες οι  χειρουργικες ειδικοτητες  που  εχουν σχεση με την κοιλιακη χωρα ,  να ξερουν τι εγινε  εκεί..  Στην περιπτωση  σου κατι τετοιο δεν το βλεπω (υποθετω  ομως  ότι υπαρχει)  και ακολουθησαν  παραπομπες σε νευροχειρουργους   και σε  ''πιο  ειδικούς΄΄(;) νευροχειρουργους, με ασαφή - για  μενα τουλάχιστον, ετσι  οπως την μεταδιδεις - ενδειξη,  με  αποτελέσμα   να μην εχει βρει κανεις  ακρη... Αν  μη τι άλλο,  αποκομιζει  ο αναγνωστης  την εντυπωση,  ότι ολ ΄  αυτά  δεν αφορουν την επεμβαση, αλλά ειναι  κατι καινουργιο,  που οφειλεται σε  άλλα, απροσδιοριστα  αίτια..Και  μπορει φυσικά, να ειναι  κι έτσι.. Θεωρητικά, διαβαζοντας  τα  αυτα  όπως  τα καταθετεις,  παει   ο  νους ευκολα  σε υποτροπη των  εβδοκοιλιακων  συμφυσεων. Τι κανουμε τωρα; Εχουμε συμπτώματα, αλλά δεν εχουμε...διάγνωση... Θα βρεθει  καποιος ευλογημενος  από αυτούς που σε βλεπουν άπό  κοντά΄΄ και θα βγαλει ακρη... Φιλικά π.Ζ  
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Πέμπτη, 25 Αυγούστου 2016
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αρχικά να σας ευχαριστήσω για την απάντηση σας και να δώσω περισσότερες λεπτομέρειες για να αποκτήσετε μια καλύτερη εικόνα του προβλήματος που αντιμετωπίζω.  Είμαι γύρω στα 38 λεπτής σωματικής διάπλασης και δεν έχω γεννήσει ακόμη.  Η μόνη εγχείρηση που έκανα στο παρελθόν ήταν βουβονοκήλη όταν ήμουνα πολύ πολύ μικρή... το μόνο που αφαιρέθηκε κατά τη διάρκεια της λαπαροσκόπησης ήταν ενδομητρίωση στην αριστερή ωοθήκη και συμφήσεις εντέρου στη δεξιά πλευρά χαμηλά στη κοιλιά τίποτα άλλο εξόσων γνωρίζω.  Δεν είχα ποτέ κανένα γυναικολογικό πρόβλημα πριν από την εγχείρηση η ενδομητρίωση φάνηκε στη μαγνητική πυέλου και για να σιγουρευτούνε οι γιατροί προχώρησαν στη λαπαροσκοπική διερεύνηση, να σημειώσω ότι πριν την επέμβαση είχα κάνει ένα σωρό εξετάσεις υπέρηχους και μαγνητικές διότι είχα πόνο και κράμπες στη κοιλιά ανεξήγητες και πόνο στο δεξί μηρό και αιμοραγία κατά την περίοδο.  Ολες οι εξετάσεις υπήρξαν καθαρές εκτός από 2 κύστες που εμφανίστηκαν στη μαγνητική πυέλου.  Μια στην αριστερή ωοθήκη που προανέφερα και μια στη δεξιά που δεν θεωρήθηκε σοβαρή για να αφαιρεθεί είχε μέγεθος γύρω στα3 εκατοστά.  Οι συμφύσεις να τονίσω ότι δεν φαίνονται σε καμια εξέταση παρά μόνο στη λαπαροσκόπηση.  Οι γιατροί που με είδαν πριν την εγχείρηση ήταν διαφορετικών ειδικοτήτων όπως παθολογοι, ορθοπεδικοί και τέλος ο γυναικολόγος μου.  Οι ορθοπεδικοί μου έλεγαν για συνδρομο κοιλιακών προσαγωγών και με έβαλαν να κανω φυσιοθεραπείες... και κολύμπι!!!  Κάποιος τετευταία μου μίλησε για ισχίο και με έβαλε να κάνω μαγνητική ισχίου χωρίς παθολογικά ευρήματα... μου μίλησαν τώρα για δισκοκήλη νευροχειρούργοι κι εγώ σκέφτομαι μήπως τελικά τα χάπια visanette προκαλούν όλα αυτά τα συμπτώματα!!!! γιατί είδα ότι έχουν πολλές παρενέργειες ακόμα και για θρόμβωση μιλάνε και οστεοπόρωση και χιλιαδυο άλλα...
  1. Κυριακή, 28 Αυγούστου 2016
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή  Φιλη!
Και πάλι,  δεν  βγάζουμε   έτσι  ΄΄άκρη ΄΄
Απ΄οτι  φαίνεται ξεκάθαρα, τα  προβλήματα άρχισαν  πριν  από την χορήγηση του visanette  ,το  οποίο  -  όπως   θα είδες -  είναι  χάπι  για την θεραπεία  ακριβώς της ενδομητριωσεως...
Τα  προβλήματα  που  θα  μπορούσε να προξενήσει  είναι  αυτά τα της διαταραχής της  πήξεως  του αίματος,  που ομως  δεν επιβεβαιώθηκαν.
Όπως  ειπα  κι  από  την αρχή...Δεν  βλέπω  πως  θα  μπορούσα  να βοηθήσω...
Φιλικά
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Δευτέρα, 29 Αυγούστου 2016
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.