user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

Nanavarney

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 1 χρόνο πριν
  1. Nanavarney
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Δευτέρα, 12 Σεπτεμβρίου 2016
Καλησπέρα θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση: τέλη Αυγούστου τελείωσε η περίοδος μου ήρθα σε επαφή αλλά.επειδη ειζα αμφιβολίες πήρα το χάπι της επόμενης ημέρας. Μευα από τρεις ημέρες μκυ ήρθε ξανά περίοδος η οποία κράτησε κανονικά. Αφού τελείωσε ειζα μόνο επαφές με προφυλαξη και μια μόνο τριβή χωρίς.. 3 μέρες μετά πάλι περίπου άρχισα να βγάζω αίμα και πονάω σαν να εζω περίοδο..  Ξέρετε μήπως αν είναι κάτι σοβαρό? Υπάρχει περίπτωση εγκυμοσύνης? Ευχαριστώ εκ των προτέρων 
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητη   Φίλη!
Οφειλεται  στο  χαπι  (προκειμενου  να  μην συλλαβεις, διαταρασσουμετον  κυκλο σου! )..  Ο  κυκλος  θα  ξαναβρει τον ρυθμό του.. Ασφαλως δεν εμεινες  εγκυος...
Φιλικά
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Τρίτη, 13 Σεπτεμβρίου 2016
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.