user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

andrianak

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 1 μήνα πριν
  1. andrianak
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τετάρτη, 19 Οκτωβρίου 2016
Έχω αφαιρέσει ενδομητρίωση με χειρουργική επέμβαση λαπαροσκόπηση, έκανα θεραπεία 5 μηνών χρήση χάπια βισανέτ.  Περίμενα να αδιαθετήσω εδώ και ένα μήνα αλλά το μόνο που είδα για 4 μέρες ήταν καφέ κηλίδες και μια μόνο μέρα κανονική περίοδο.   Επίσης να αναφέρω ότι έχω μούδιασμα στα γεννητικά μου όργανα όλο αυτό το διάστημα και πόνο στα οστά κυρίως στους γοφούς. Θα ήθελα να ρωτήσω πότε θα μου έρθει κανονικά η περίοδος και τα συμπτώματα που νιώθω είναι λόγω της επέμβασης κι ότι δεν έχω δει περίοδο όλο αυτό το διάστημα; Ευχαριστώ για την απάντηση σας.
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Aν αντιλαμβανομαι  σωστά,  ότι  πηρες  Visanetrte   επι  5 συνεχομενους  μηνες, ειναι  αναμενομενο,  ότι  η πρωτη  περιοδος  θα  ειναι   υποτυπώδης.. Η άλλη   αναμενω  να ειναι  φυσιολογική, πρωτα  ο Θεος, περιπου  28-30  ηεμρες μετα την  πρωτη  εμφανιση  αυτου του  λιγοστου  αιματος
Φιλικά
Π,Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Κυριακή, 23 Οκτωβρίου 2016
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.