user_mobilelogo
  1. Maritaki8787
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Δευτέρα, 31 Οκτωβρίου 2016
Αγαπητοί γιατροί, 
Θέλω να σας ρωτησω κατι που με απασχολεί αυτές τις μέρες. Παιρνω αντισυλληπτικα γιασμινελ εδω και 7 μηνες ευλαβικά χωρις να ξεχασω ποτέ χάπι. Προχθές το βρ'αδυ (18η μερα του αντισυλληπτικού) επειδή ένιωσα συμπτώματα ουρολοιμωξης πήρα προφυλακτικά (απο παλια συμβουλη γιατρού) ένα ολοκληρο χαπι νιτροφουραντοινης 50mg 8 ώρες μετα το αντισυλληπτικό. Μετά απο 10 ωρες ειχα επαφη χωρις προφυλαξη αλλα μη ολοκληρωμένη χωρις εκσπερματωση. Δε συνεχισα την αντιβιωση και συνεχίζω τα χαπια μου. Χτες πήγα στο φαρμακειο να ρωτήσω μήπως χρειάζομαι χάπι της επόμενης μέρας και μου ειπαν οχι  δεν χρειαζεται επειδη ηταν μονο ενα χαπι.  Τι μου προτεινετε να κανω, υπάρχει κ.ινδυνος εγκυμοσύνης;
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων,
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Καμία ανησυχία.
Συνεχίζεις κανονικά τα χάπια σου.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Δευτέρα, 31 Οκτωβρίου 2016
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.