user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

annie23

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 1 χρόνο πριν
  1. annie23
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τετάρτη, 02 Νοεμβρίου 2016
Καλημέρα σας. Ξεκίνησα να παίρνω αντισυλληπτικα στις 3/10 και η περίοδος μου ήρθε στις 26. Τώρα έχω δύο μέρες που ξεκίνησα το νέο κουτί (στις 31/10) αλλά δε θέλω να συνεχίσω άλλο τη λήψη τους. Μπορώ να το κάνω άμεσα; Και αν ναι ποιες θα είναι οι συνέπειες και πότε θα πρέπει να υπολογίζω ότι θα μου έρθει η επόμενη περίοδος; Σας ευχαριστώ.
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
[hr]
Επίσης ξέχασα να αναφέρω ότι ο λόγος που θέλω να τα σταματήσω είναι οι έντονοι πόνοι στη δεξιά πλευρά της κοιλιάς. Περιμένω την απάντησή σας. Ευχαριστώ εκ των προτέρων
  1. Τετάρτη, 02 Νοεμβρίου 2016
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Να τα σταματήσεις άμεσα λοιπόν.
Τώρα, για την επόμενη περίοδο, δε μπορούν να γίνουν προβλέψεις.
Περίπου σε 20 ημέρες θα έρθει.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τετάρτη, 02 Νοεμβρίου 2016
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.