user_mobilelogo
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

Nicolaides

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 1 χρόνο πριν
  1. Nicolaides
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Πέμπτη, 10 Νοεμβρίου 2016
Καλησπέρα σας και συγχαριτηρια για την υπέροχη δουλεια σας.
Θα ηθελα να κανω μια ερωτηση. 
Ξεκίνησα τα Yasminelle την 5η μέρα του κυκλου μου(9/10), δηλαδη όταν τελειωσε πρακτικα η περιοδος μου. Συνεπως,αφησα διαστημα μεγαλυτερο των 8 ημερων καθως δεν μπορουσα να τα προμηθευτω νωριτερα. Την επόμενη μέρα μετα την ληψη του πρωτου χαπιου, είχα επαφη χωρις να ολοκληρώσει εσωτερικα ο συντροφος, όπως και αλλες τρεις φορες κατα την διαρκεια αυτου του μηνα. Τα χαπια τα επαιρνα κανονικα, ιδια ωρα καθε μερα. Η περιοδος που εμφανιστηκε αυτη την φορα στις ηταν ίδιας διάρκειας με την κανονική μου, δηλαδη 5 μερες, μονο που αντι για το κοκκινο χρωμα της, ειχα αρχικα λιγότερη ροη με καφε υγρα συνοδευομενα απο ινωδεις εκκρησεις στο μεγεθος μιας μικρης σερβιετας, την τριτη και τεταρτη μέρα της περιοδου ειχα εμφανιση κοκκινου αιματος στις ιδιες παντα ποσοτητες, ενω τελειωσε σταδιακα την πεμπτη μερα. 
Να προσθεσω πως περασα μια πολυ ασχημη περιοδο αγχους και ψυχικης κοπωσης, ενω απο την στιγμη που ηρθε η "περιοδος" και δεν ηταν η φυσιολογικη μου, αγχωνομαι καθε μερα με αποτελεσμα να εχω συχνοουρια, η οποια οταν απασχολουμαι με κατι και δεν σκεφτομαι το ενδεχομενο "ατυχηματος" φευγει ως δια μαγειας.
Θεωρειτε οτι υπαρχει λογος ανησυχιας? Ξεκινησα την νεα καρτελα κανονικα την 8η μερα.
Σας ευχαριστω εκ των προτερων για την συμβουλη σας.
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή Φίλη!
Δεν  υπάρχει  κανενας  απολυτως  λογος  ανησυχίας.. Το  χάπι  που χρησιμοποιείς  ειναι  χαμηλης   περιεκτικότητος δραστικών  ουσιών - χωρις να  μιεωνεται  η αντισυλληπτικη του δραση -  κι  εχει  κι  αυτό το...πλεονεκτημα,  να  μην εχει΄΄ η γυναικα   εντονη και  παρατεταμενη   εμμηνορρυσία..  
Οταν  θ΄ αποφασισεις να διακόψεις την αντισυλληψη, τοτε η περιοδος  σου  θα  εχει  πάλι  την συμπεριφορά  που ειχε πριν  την  αγωγή.
Φιλικά
Π.Ζ 
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Σάββατο, 12 Νοεμβρίου 2016
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή Φίλη!
Δεν  υπάρχει  κανενας  απολυτως  λογος  ανησυχίας.. Το  χάπι  που χρησιμοποιείς  ειναι  χαμηλης   περιεκτικότητος δραστικών  ουσιών - χωρις να  μιεωνεται  η αντισυλληπτικη του δραση -  κι  εχει  κι  αυτό το...πλεονεκτημα,  να  μην εχει΄΄ η γυναικα   εντονη και  παρατεταμενη   εμμηνορρυσία..  
Οταν  θ΄ αποφασισεις να διακόψεις την αντισυλληψη, τοτε η περιοδος  σου  θα  εχει  πάλι  την συμπεριφορά  που ειχε πριν  την  αγωγή.
Φιλικά
Π.Ζ 
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Σάββατο, 12 Νοεμβρίου 2016
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.